세계 음악

Ann Margret - My Last Date ( With You)

이석화 2015. 11. 29. 16:24
728x90
다운받기

Ann Margret - My Last Date ( With You)

one hour and I'll be meeting you 
I know you're gonna make me blue 
My heart is trembling through and through 
cause I know very well, 
I can tell, I can tell this will be my last date with you 
한 시간 후에는 내가 당신을 만나겠지요 
당신이 나를 슬프게 할 거라는 걸 난 알아요 
내 마음은 몹시 떨려요, 
내가 잘 알고 있으니까요 난 알아요. 
알고 말고요 
이것이 당신과의 마지막 데이트일 것이라는 걸 말이에요 
Just can't believe that this could end I know I'll never love again. 
You ask me to be just your friend It's as plain as can be, 
I can see, I can see This will be my last date with you 
이것이 마지막인 것이 믿어지지 않아요 
나는 다시 사랑 같은건 안 할 거에요 
당신은 제가 그저 당신의 친구이기 만을 바라지요 
그건 너무 분명해요. 난 알 수 있어요, 
알 수 있고 말고요 
이것이 당신과의 마지막 데이트일 것이라는 걸 말이에요 
(I know we had a quarrel) (But all sweethearts do) 
I gave my love to prove to you 
That I would always love you and be true 
(우리들이 다투기도 했었던 것 알아요) 
(하지만 다른 연인들도 다들 그러잖아요) 
내가 항상 당신을 사랑하고 진실할 것임을 
당신께 증명키 위해 내 사랑을 드렸어요 
I know you've met somebody new 
You tell me you and I are through 
My plans and dreams can not come true 
And when you say goodbye, I know I will cry 
Cause I know it's my last date with you 
당신이 새 사람을 만나고 있는 거 알아요 
당신은 당신과 나는 끝나버렸다고 하지요 
내 모든 계획과 꿈들은 이제 이룰 수 없어요 
그리고 당신이 안녕! 이라고 말할 때 나는 울고 말거에요 
왜냐하면 이것이 나의 마지막 데이트니까요 
 

'세계 음악' 카테고리의 다른 글

It's now or never / Elvis Presley  (0) 2016.01.10
I Love you more and more / Al Martino  (0) 2016.01.01
Saddle The Wind- Janie Frickie  (0) 2015.10.09
Stony - LOBO  (0) 2015.09.17
The Music Played / Matt Monro  (0) 2015.08.31