태그 연습실

Bridge Over Troubled Water / 앨토 색소폰 / 이석화

이석화 2017. 9. 15. 16:30
728x90
    Bridge Over Troubled Water 앨토 색소폰 / 이석화 When you're weary Feeling small When tears are in your eyes I will dry them all I'm on your side When times get rough And friends just can't be found Like a bridge over troubled water I will lay me down Like a bridge over troubled water I will lay me down When you're down and out When you're on the street When evening falls so hard I will comfort you I'll take your part When darkness comes And pain is all around Like a bridge over troubled water I will lay me down Like a bridge over troubled water I will lay me down Sail on silver girl Sail on by Your time has come to shine All your dreams are on their way See how they shine If you need a friend I'm sailing right behind Like a bridge over troubled water I will ease your mind Like a bridge over troubled water I will ease your mind 당신이 지치고 작다고 느껴질 때 눈에 눈물이 고일 때면 내가 닦아 드릴께요. 삶이 고되고 친구를 찾을 수 없을 때도 내가 당신 곁에 있어요. 험한 물결 위의 다리처럼 내가 다리가 되어 드릴께요. 험한 물결 위의 다리처럼 내가 다리가 되어 드릴께요. 당신이 모든 걸 잃고 거리를 방황할 때 가혹한 밤이 찾아오면 내가 편히 해 드릴께요. 어둠이 찾아와 고통이 사방에 깔리면 내가 당신 편에 있을께요. 험한 물결 위의 다리처럼 내가 다리가 되어 드릴께요. 험한 물결 위의 다리처럼 내가 다리가 되어 드릴께요. 노를 저어요 은빛 소녀여 계속 나아가요 이제 당신의 시간이 빛나기 시작해요. 당신의 모든 꿈이 이루어지는 중이에요. 그 꿈이 빛나는 걸 보세요. 당신에게 친구가 필요하면 내가 뒤에서 노를 젓겠어요 험한 물결 위의 다리처럼 당신 마음을 편히 해 드릴께요. 험한 물결 위의 다리처럼 당신 마음을 편히 해 드릴께요.
    
    아래 주소 클릭
    Http://Cafe.Daum.Net/ltjrghk
    https://www.youtube.com/dashboard?o=U
    
Bridge over Troubled Water-이 석 화.wma

'태그 연습실' 카테고리의 다른 글

12  (0) 2017.09.29
The Power of love / 앨토 색소폰 / 이석화  (0) 2017.09.15
꿀벌이 최고야 Remix / 소프라노 색소폰 / 이석화  (0) 2017.07.24
div 로 사진 합성하기 소스  (0) 2017.07.07
중국여인  (0) 2017.03.26